Apple bloggar :)

Hejsan! :)
Nu sitter jag här vid datan och fotar överdrivet mycket med min nya & väldigt älskade systemkamera! Just nu testar jag olika inställningar och så, så jag fotar med t ex alla olika ljusstyrkor sen jämför jag, sen raderar jag bilderna, onödigt jag vet! Men jag vill ju ta så bra bilder som möjligt ;) Jaja, imorgon blir det stallet tidigt på morgonen. Ska rida istället för min storasyster så kan tyvärr inte följa med Elsa när hon ska rida. Egentligen så är det inte okej, men ja, ibland blir det på ett annorlunda sett än va man väntat sig "/ Men iaf så följer Systemisen med till stallet. Men INGEN förutom jag kommer få fota med den, för japp. Ett löfte är ett löfte, och jag sviker inte ett löfte som jag svurit på till min bästavän! Men iaf så känner jag på mig redan nu att Måndag kommer bli en väldigt jobbig & random skoldag, för jag ska göra massa saker som Elsa & Stacy gav mig i konka när vi körde det mitt i natten >.<' Jag ska först gå fram till Sam & säga; Hejsan, jag ignorerar dig. Sen ska jag igga honom för resten utav dagen, sen ska jag gå till Adam E & kalla honom Älskling, & sist så ska jag vara dryg emot Ceasar hela dagen. Så om han säger typ; vad har vi för lektion, då får inte jag svara på det, då måste jag typ säga; ta reda på det själv? eller något sådant. Så jaa, jag känner att min Måndag kommer bli lite speciell. Men jaja, nu ska jag sluta skriva om obetydliga saker, och göra lite nytta istället! Jag hoppas att alla söta läsare har haft en lyckad Lördag, och får en lyckad Söndag också! :)

bjuder på en bild på mig & min systemis - värsta posarN ;)

puuuuuuuuuss!   /      'apple :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

jag börjar föjla din nu :) så kan du följa mig

2010-10-24 @ 01:46:05
URL: http://lindgrenc.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har bara umgåts med min syster idag :) durå?

2010-10-24 @ 02:17:29
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har du lovat vad ?

vore kul om du skrev det ;D

btw , fin blogg <3

2010-10-24 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0