Apple hääära ;)

Hejsan hoppsan, Magda här ;)
Det är då jag som är Apple i den här bloggen :) Jag är en aning random & misstolkar typ allting, så ah, mobba mig inte om jag säger något random & sedan misstolkar det! Men iaf som ni kanske har förstått redan så heter jag Magdalena Apple Åhlberg & jag är född nittonhundranittiosju, fast fyller år så sent på året så jag är fortfarande tolv i nuläget. Jag älskar även hästar & rider varje Tisdag, men är i stallet lite andra dagar också, så det kommer komma lite random hästsnack ibland från min sida, bara så ni vet de ;) Jaja, nu är klockan ganska mycket & jag ska snart dra iväg för att möta Elsa, för Stacy kunde inte komma ):
Slänger även in en random & dålig bild på mig ;pp


Puuuuuuuss! /     'apple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0