//apple'

Usch, egentligen så får jag inte blogga, får inte ens sitta vi datan, men jag orkar bara inte packa mer nu! Har packat hela morgonen! Fick knappt vakna förrän jag va tvungen att packa, packa, packa, packa & packa! Lixom jag vaknade för två & en halvtimme sen, men har inte ens ätit frukost! Förlåt för klagomål inlägg, men är sååå otroligt trött & arg just nu. Som tur är så har jag skola klockan ett, så jag slipper ungefär två timmars packningstid. Det här är nog första gången som jag faktiskt vill gå till skolan. Annars brukar jag inte orka alls. Men jaja, nu va mamma nyss inne i mitt rum & dampade en aning. Måste fortsätta packa nu! Hoppas alla har haft en mindre stressig morgon än va jag haft!


puss 
       ~  apple'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0