Godmorgon

fyra dagar kvar, jag saknar dig enormt!

Hejsan!
Idag har jag studiedag, tyvärr.
Eftersom NU måste jag vara hemma hela dagen och packa, packa, packa, packa. Och vet ni vad? Jag orkar inte! Och vet ni vad? Min bästakompis ( sms underhållning ) har åkt till Spanien & min andra smsunderhållning har åkt til England! GREAT! Okej, sorry för emo inlägg men är trött & arg. Pallar helt enkelt inte flytta! Men men, inte jag som bestämmer. Då hade jag helst flyttat ut till en stor gård ute på landet med stall:D Hehe, yeah! Jag får sitta framför datan i tio minuter till, aaah. Ska kolla bloggar nu!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Stella <3

maliiins biild :P <3<3

2010-11-04 @ 21:35:36
URL: http://boinq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0