Gokväll ;)

Hejsan bloggen! :)
Just nu sitter jag i mitt otroligt tomma rum, och har tråkigt. Jag har varit stressad hela dagen, men stressen försvann för drygt en timme sen, så nu är jag jätte trött istället. Hade egentligen planerat att bara slänga in en videoblogg, men jag är jätte hes, så jag struntar i det ^^ Men som ni vet så flyttar ju jag imorgon, och vi har gjort rent ugnen och blabla, så jag & familjen äter ute ikväll. Mysigt! Men i alla fall så har jag höstlov nu, sjukligt nice, enligt mig ;) Fast det finns nackdelar. Jag kommer vara väldigt oaktiv på bloggen, tyvärr. För imorgon så flyttar jag, och jag kommer antagligen inte hinna/orka blogga. Sen på Söndag så taggar jag till stallet tidigt på morgonen, och firar Halloween där. Efter de så taggar jag hem till Tilda med alla dom andra och slaggar där, och sen på Måndag planerar jag att sova enda fram tills de är dags att tagga till Karlshem! ;) Elsa & jag åker tillsammans till Karlshem på Måndag sen möter vi Andrea, och alla dom andra där. Sjukligt awesome! :D Fas ah, nu måste jag sluta skriva. Ska ut & äta med familjen! Ha det bra! :)

puss 
        ~  apple'

jag saknar dig, Anastasia Pineapple Mossiaguine .. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0