Guess what, I'm not a robot, a robot

Godmorgon!
Jag har precis vaknat, fett trött! Iaf, jag, Magda & Stacy ska mötas vid gulan halv tolv. ;) Så hittar vi på ngt innan vi drar t skolan. :D Efter skolan ska jag till stallet & fixa grönt kort.
Ajuste, en sak som ni inte vet är att på min fritid brukar jag hänga i stallet & vara med mina kompisar där.
Okej, mest på Torsdagar, Tisdagar & Söndagar men annars e jag ju m andra kompisar. Men jag rider bara på Söndagar. ;)
Jag & favoriten Cawat, han hade jag i hoppgruppen förra året!



Jag & och min ridläger häst 2010, Nelly.



Jag & världens bästa Billy, min sköthäst. Min kärlek till honom, är obeskrivlig!



Jag & världens finaste Penny, saknarsaknarsaknar, älskarälskarälskar!

orange (elsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0