Hejsan & godnatt :)

Hejsan, för första & sista gången idag :)

Nu är klockan vääääldigt mycket, och jag ska snart sova. För jag har ingen sovmorgon imorgon, vilket är väldigt dåligt tycker jag. För jag kommer antagligen komma för sent, för det är jag väldigt duktig på att göra! Speciellt när vi börjar innan klockan nio. Jaja, som tur är så är det inte så jätte lång dag, fast den kommer ändå bli väldigt jobbig, för att jag har bild -.-' för er som inte vet; bild är det värsta ämnet jag vet, för vi har en lärare som jag hatar. Fast nää, jag ogillar honom starkt för hatar är ett väldigt hårt ord. Okej, nu ska jag sluta skriva ner massa saker som inte ens är viktiga :) Jag hoppas i alla fall att alla sover gott & kommer i tid till skolan/jobbet imorgon :)

godnatt! :)   /   'apple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0