Hemma från stallet

Hej bloggen!
Har precis kommit hem från en underbar dag i stallet.
Jag kom hem så sent så det blir ingen bio!
Iaf, jag åkte ganska sent så jag hade tio minuter på mig att ta mig från Sätra Centrum till Stallet. Men jag sprang dit på 6 minuter :D Fett stolt, sen var det ett litet möte & sen red alla, det gick väl bra. Slutade på oavgjort igen!
Men Botkyrka va skit duktiga! Träffade Madde oxå, hon va m mig på Karlshem 2008. Hon var lika söt & snäll, haha!:D
Men sen hade vi typ "Grädd krig" haha, normala som vi är. x)
Sen skjutsade Nathalie's mamma hem mig & nu sitter jag här i mitt stökiga rum med kartonger för mig själv, haha!:D
Okej seriöst, nu ska jag ta något att äta innan jag svälter!
världens finaste,

orange (elsa)

Kommentarer
Postat av: Li

Vem hade du? Vilka hästar gick med & vilka ryttare på vilken häst? :D <3

2010-10-25 @ 23:20:29
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0